loading...
پادنا,کسب درامد اینترنتی,کدهای کاربردی و زیبا سازی وبلاگ
صادق موسوی بازدید : 4 شنبه 12 اسفند 1391 نظرات (2)

من نه عاشق هستم نه محتاج نگاهی که بلغزد برمن،

من هستم و یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد،

من نه عاشق هستم نه دلداده به گیسوی بلند و نه آلوده به افکار پلید،

من به دنبال نگاهی هستم که مرا از پس دیوانگی میفهمد......

نه تو مي ماني ونه اندوه

ونه هيچ يك ازمردم اين آبادي...

به حباب نگران لب يك رود قسم،

وبه كوتاهي آن لحظه شادي كه

گذشت،غصه هم ميگذرد،

آنچناني كه فقط خاطره اي خواهدماند..

لحظه هاعريانند.به تن لحظه خود،جامه اندوه

مپوشان هرگز

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 49
  • بازدید کلی : 1,064