loading...
پادنا,کسب درامد اینترنتی,کدهای کاربردی و زیبا سازی وبلاگ
صادق موسوی بازدید : 3 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

 


تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست ...

 


تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست ... 

 

تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه کردم ...

تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست .. .

تنهایی را دوست دارم زیرا....

در کلبه تنهایی هایم در انتظار خواهم گریست و انتظار کشیدنم را پنهان

خواهم کرد



 

 

 

 

 

 

 

دلخــــور که میشَـوم ,بغـض میــکنم می آیم پشـت صفحـه ی مانیتــورم پست مینویسـم ُ صورتک میگــذارم

 

صورتکی که میخنـدد و پشتـش قایم میشــومکه فکـــر کنی میخنــدم و بخنـــدی...اشکهایم میـــــــآیند و من مدام با صورتک مجازی ام میخندم

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خدايا حواست هست ؟؟؟

 



خدایا حواست هست صدای هق هق گریه هام از همون گلویی میاد که تو از رگش

به من نزدیک تری

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها تنهایی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 37
  • بازدید کلی : 1,052